Monday, April 09, 2007

DeŞiFrE:)



Nereden başlasam bilemedim aslında:)
...gülücük attığıma göre artık keyfim yerinde demektir;)
desteğiyle yanımda olan herkese çok teşekkür ederimmmmm.
sadece bir cümleyle şunu söyleyebilirim,kariyerimi ilgilendiren bir acıydı ama geçti hem de tatlıya bağlanarak:)
çok yakın bir zamanda size bir sürprizim olacak,o yüzden anlatmıyorum...
gelelim 30 Mart gününe:)
“biliyorum aradan 2 hafta geçti ama as solistlik kanımda var ne yapabilirim:)”
Birçoğunuzun da bildiği gibi geçen ayın 30 unda biz bahar perileri
(pino,asuman,ipek “acemi aşçı”,ceyda “ceyda’nın dükkanı ve bendeniz kiki)
Pinonun evinde bahar konulu bir work shop yaptık:)
Konumuz bahar olmasına rağmen önceden Pinonun topraklarını
sonra da aklını işgal eden İpek sayesinde Tavuk yapar bulduk kendimizi:)))
İnanılmaz eğlenceli bir gündü...çok yedik,çok güldük ve sıkı çalıştık!!!

O gün orada olmamıza sebep olan ve bu işin fikir annesi Pino’ya,
bizimle o muhteşem tablolarını paylaşan İpeğe,
Süper yaratıcı fikirlerle gelen Ceyda’ya,
ve benim tatlı mı tatlı baş belam olan Asuman’a kocaman sevgilerimi gönderiyorum!!!
Ayrıca telefonla katılan sevgili Defne ve Kırmızı şapkaya bir de sınavı yüzünden
bize katılamayan Bembi’ye de
-bir sonraki work shop ta yoklama olacak ona göre:)))
demek istiyorum...
Kızlar bunu yapmak istemezdim ama ben dayanamadım ve sizi deşifre ettim:))))
bknz yukarı fotolar:))))
herkese muhteşem bir hafta diliyorummmm
sevgiler....

23 comments:

Defne said...

Bir dahaki toplantiya katilmak ve dee desifre edilmek istiyorum :P. Ne sekerler, bayildim! Neyse, benim bilinmeyen guclerim bana haber verir zaten, benden kacis yok :)) he he...

KIKI'S DESIGN said...

:))))
ben de sendeydim az önce:)))
hakikaten senden korkmaya başladım ben:))))
öptüms:)

Berceste said...

Amanın ne şeker şeyler bunlar böyle! Valla benim bile deşifre olmak istedi canım :)

bembi said...

orta yerimden çatladım desem :)) çok yaratıcı! ellerine sağlık kikicim! :))))

ipek said...

Kikiii, ben hiç bu kadar GÜZEL deşifre olmamıştım:)))
Bayıldım bize..
Herşeyin yoluna girmesine inan ki çok sevindim. Ben sana ne demiştim? Bu yol senin yolun, engeller olacak elbet, ama onların sağından solundan, altından üstünden aşacaksın bu yolda..Biz de gurur duyacağız seninle ve alkışlayacağız..
Arabam perşembeye teslim ediliyor yani en geç hafta başı atölyemdeyim, görüşmek üzere.
Sevgileer,

Anonymous said...

AAA çok şeker bunlar bizde d-chic olarak istiyoruuuuzzz....

ceyda'nın tükkanı said...

Kiki canim cok guzeller bayildim ben:)) Ciktisini alip artik bu fotomu kullanacagim:) Senin icin her seyin yoluna girmesine de cok sevindim.

Hülya said...

Üfff ne çok şey yapmışsınız görmeyeli;)Workshoplar,cam ocağına gitmeler...Yoğun yoğun;)Cam ocağında boş şarap şişelerinden falan özel bir makinayla şişeyi presleyerek çok şık tabaklar yapıldığını görmüştüm;)Bayılmıştım.Sen de yapsana onlardan;)Eminim üzerine bir iki atraksiyon yapmadan duramazsın;)Dümdüz şişenin bile....
Kızları iyi deşifre etmişsin...Süper...

Rakunt ideas said...

Ya ben bunlara bayıldım ellerine sağlık

Noni said...

Bunlar çok şeker olmuşşşş sen kendin mi yaptın Kiki çok merak ettim!!!!

Sweety said...

yaaa kikissss ama bende gelmek istiyorum ya aa bir fikrim var birde belcika cikartmasi yapsaniz hi? aman ya ne guzel olurdu ben sikildim tek basima orgu ormekten. optum kikicim ellerinize saglik

pinomino said...

kikicimmm:)) bayıldımmm:)) bu aynı ben:)))
he he işler yoluna girecekti zaten ben demiştim sana:)
bundan sonra seni kim tutar:)) kariyerinde ulaşacağın noktaya sen bile şaşacaksın!!
öptümmm kocamann:))

İpek Kuscu said...

Kiki'ciğim bekliyorum seni ,kutlama yapacağız burada ona göre.
Emeğine,yüreğine sağlık canım arkadaşım.
Çok çok öptüm.
Kızlar harika olmuş ,daha ne söylenebilir ki senin elinden çıktıktan sonra.

KIKI'S DESIGN said...

Bercesteciim,
beğenmene sevindim:)

Bembiciim,
yoklama dedim,sınıfta kalırsın walla:)))
öpüyorum çok:)

İpekim,
desteğine sonsuz,milyonlarca teşekkürler!!!
öpüyorum kocaman:)

d-chic'lerim:)
ne zaman isterseniz
beğenmenize sevindimmm
öptüms!

Ceydacım,
sevindim beğenmene:)
çok teşekkürler desteğin için
öptüm:)

Hülyacım,
harika bir haftasonu geçirdim gerçekten:)
Öpüyorum kocaman!

Teşekkürler Tuğbacım:)

Nonicim:)
Tiplemeler arak:))))
ama kimseye söyleme;)
beğenmene sevindim:)
öpüyorummmmm

Sweetyciim,
geeeeel:)sen de katıl aramıza:)
öpüyorum çok!

Pinommmm,
çok vikvikledim tepende:)
herşey için teşekkürler!
beğenmene çok sevindim!
hem de saçları aynı senin saç renginden:)

Çilekçiim,
yapacağızdır tabiiki de!
hele bir başaryım,bak neler yapıcaz:)
öpüyorum kocaman!!!

nilly said...

Bunlar cok sirin, bayildim. Yaraticiliginiza hayranim. Ceyda'nin bilgisayar parcalarinda yapmis olduklarini da gorunce ikinizede hayranligim daha cok artti. Bence siz bu kolyelerin satisin biran once baslayin :) Hatta bana da anlattin nasil yapiyorsunu, bende burda yapayim.

KIKI'S DESIGN said...

Beğenmene sevindim nilly cim:)
benim burada yayınladığım tüm takılarım İstanbul ve New york ta satışta:)
Bu son yayınladıklarım da bugünden itibaren nişantaşı BLISSKISS'te
sevgiler:)

ceyda'nın tükkanı said...

BLISSKISS mi??? Meshur oldum desene:))) Bak benimkinin ustune ceyda yazili etiket assinlar, ay unlu kaprisi de baska bir sey canim hehe:)

Cok sevindim canim.

KIKI'S DESIGN said...

eee dedim ya deşifre edildiniz:))))
kodları öyle zaten bebeklerin,
ceyda,pino,ipek ve asu:)))
benden önce meşhur oldunuz walla;)
öptümssss!!!

mrl's page said...

merhaba kiki,

ne kadar güzel olmuş o karakterler ellerine sağlık.

keyfiniz bol olsun :)
mrl

parkeolog said...

Bu muhteşem günü bir de senden okuyarak, "niye ben Ankara'da değilim ya" diye yine kendi kendime bağırmama sebep oldun :)
Herşeyin yoluna girmesine sevindim; tiplere bayıldım, çok güzeller; ellerine sağlık :)

nilly said...

Newyork'da nerede satisda? Web sitesi var mi?

KIKI'S DESIGN said...

teşekkürler mrl ciim:)
öptüm:)

parkeologcum,
her zaman bekleriz:)
sevgiler!

nilly ciim
şu anda manhattan mall da satışta ancak birkaç haftaya kadar soho da bir yerde satılmaya başlanacak galiba kesinleşince sana adres veririm:)
sevgiler!

Anonymous said...

aaa bu anahtarlık bende aldım ve ben kolye değil yaka iğnesi yaptım canım resmini çekip koyarım bloğuma bakarsın