Wednesday, February 22, 2012

Bu kazaklar Düpe Düz TERS;)!

Henüz saçlarım kızıldı üzerimdeki kuş baskılı kazağa bayılıp bir sokak satıcısından satın aldığımda:)
ama eve gelip denediğimde üzerimdeki duruşu tam bir fiyaskoydu:(




Ben de kazağı evirdim çevirdim ve ters giydim...sonra da hiç vakit kaybetmeden üzerimdeki duruşunu beğendim:)



Tersten kastım ters-yüz edip değil önünü arka yapmak da değil,beden kısmını boynuma boyun kısmı ise göğsümün hemen altında...
Sonra tabii uzun zamandır yüzüne bile bakmadığım modası geçmiş tüm kayık yaka, önü düğmeli ve degaje yakalarıma aynı muameleyi yaptım...



Uzun yaka kazaklarınızı alın ve denemeye başlayın, bence çıkan sonuçlarla çok eğleneceksiniz:)

8 comments:

Bilun ŞEN said...

Süper fikir :)

NlyStyle said...

bence harika olmuş bu arada saçlarda süper yakışmış...

KIKI'S DESIGN said...

Beğenmene çok sevindim Biluncuum:)

KIKI'S DESIGN said...

Beğenmene çok sevindim çok teşekkürler Nlystyle:)

Tanya's said...

Vuhuu...şahane olmuşsun..

Anonymous said...

Dell Laptop Teknik Servis şirketi olarak paylaşımlarınızı çok beğendik , başarılarınızın devamını dileriz.

Anonymous said...

"Merhaba, bloğunuzla ilgili bir şey soracaktım bana mail atabilir misiniz. esra@findirim.com. Teşekkürler. "

izlebizi said...

güzel sözler - iyi akşamlar - hayırlı akşamlar - sevgiliye güzel sözler - sevgiliye hoş sözler - hoş sözler - tatlı sözler - iyi geceler mesajı - iyi geceler mesajları - kapak sözler - resimli sözler - resimli facebook sözleri -güzel kelimeler - iyi akşamlar mesajı