Friday, January 28, 2011

DESIGNERS&BLOGGERS


Geçtiğimiz haftalarda bana tasarım dükkanı BUILDING ten bir mail geldi maili atan sevgili Bahar Arasan'dı...Yeni kolleksionumla ilgiliendiklerini eğer istersem ürünlerimi BUILDING te misafir edebileceklerinden bahsetmiş mailinde:)nasıl mutlu oldum size anlatamam!!!
Hemen telefonuma sarındım ve sevgili baharı aradım...
nasıl tatlı bir ses...nasıl tatlı bir insan...daha sonra bana bir projelerinden bahsetti,
Afişini de paylaştığım proje..Tasarımcılar ve bloggerlar toplantısı...sadece bir toplantı değil tabiki fazlası da var...
Her blogger kurayla bir tasarımcı çekecek ve o tasarımcı o blogger için bir tasarım yapacak!!!
tabiki de EVETTTTT!!!dedim ve gittim istanbula...fakat makinamı almayı unuttuğum fotoğraf çekemedim:(
Building muhteşem bir mağaza Bahar süper bir ev sahibi!!!donatmıştı bizim için orayı içtiğimiz sangriaların tadı ise hala damağımda:)...
Kura anı başladığında o kadar heyecanlıydı ki herkes size anlatamam benim admı çeken sevgili Serap tan ise önce YUPPİİİİİİ!!!sonra"KIKIIIIIIIIIIIII"diye bir ses çıktı hiçkimse tasarımcısını bu kadar coşkulu karşılamamıştı:)o anda öyle bir motive oldum ki anlatamam...
-Dua ettim otem yaptım bana Kiki çıksın diye:)
dedi:)

4 comments:

Tanya's said...

Şimdi anlamadım. İstanbul'a mı geldin yani?

KIKI'S DESIGN said...

anaaaa yakalandım:))))günübirlik şekerciim ama 1518 şubat oradayım mutlaka kahve içelim derim ben!!!!

Tanya's said...

taam 15-18 subat..biri biri denk getiririm:))))

Banu said...

Kedinin de Türkçe'si bozukmuş.